- Calendari i horari aproximat
Data |
Horari |
Proves |
Dimarts, 14 de febrer de 2017 |
de 9.00 a 10.00 h |
Llengua catalana |
de 10.00 a 11.00 h |
Llengua castellana |
d’11.00 a 11.30 h |
Descans |
d’11.30 a 12.30 h |
Matemàtiques |
Dimecres, 15 de febrer de 2017 |
de 9.00 a 10.15 h |
Cientificotecnològica |
de 10.15 a 11.30 h |
Llengua estrangera |
d’11.30 a 12.00 h |
Descans |
de 12.00 a 13.00 h |
Aranès (a l’Aran) |
Alumant absent el dia de les proves.
- Si hi ha alumnes que no realitzen la prova en els dies establerts, el director del centre ha d’adoptar les mesures que assegurin el compliment de les finalitats de la prova, i especialment les següents:
- Identificar el grau d’assoliment de les competències i coneixements bàsics i integrar aquesta informació en elsprocessos d’avaluació de l’alumne en acabar l’etapa.
- Informar els pares o tutors legals dels resultats obtinguts pels seus fills, mitjançant un informe d’assoliment deles competències. Una còpia d’aquest informe estarà a disposició de la Inspecció d’Educació.
- Proposta d’alumnat exempt:
Alumne/a |
Motiu |
Justificant |
Proves |
Jasmine Shaiba |
Nouvinguda |
Alumna NEE C |
Exempt |
- Proposta alumant correcció interna:
Alumne/a |
Motiu |
Justificant |
Proves |
Carme Aran Justícia |
Discapacitat intel·lectual lleu |
Alumna NEE A |
Correcció interna de les proves de matemàtiques, llengua estrangera i científic-tenològica. |
Arnau Moncusí Vidal |
Trastorn aprenentatge TDAH |
Alumna NEE A |
Totes les proves de correcció interna. |
- Professorat aplicador i/o corrector.
- Professor seleccionat del centre: Matèria matemàtiques (Joan Puig Coma).
- Ha de desenvolupar les tasques d’aplicador i corrector.
- Informació alumnat:
- Des de tutoria s’han presentat les proves d’avaluació al grup, per tal de donar cohesió i afavorir la motivació.
- Informació famílies
- Les famílies seran convenientment informades, a través d’una notificació per correu electrònic i amb una reunió presencial, del desenvolupament de les proves d’avaluació que s’han de realitzar.
- Acords interns del centre:
- Es recorda que els resultats tenen una influència sobre la qualificació de l’AVAC.
- El professorat de cada matèria, dins de les seves possibilitats i mitjans, ha de preparar la prova. Cal presentar la prova a l’alumnat i assajar-la, treballar la motivació i seriositat, posar en coneixement de l’alumnat l’estructura de les preguntes i la tipologia de resposta.
- Els resultats es comptabilitzaran dins de l’avaluació de cada matèria (tercer trimestre) i cal quedi redactat dins de la programació de cada matèria i també dins d’una acta de les reunions de departament.
- Es prega al professorat que no estigui afectat per les proves que durant aquests dos dies no programi cap prova ni examen al grup.
- El professorat que quedi alliberat de classes durant l’aplicació de les proves, haurà de:
- Cobrir les classes que deixi el professorat aplicador del centre.
- Quedar a disposició del professorat aplicador extern per si manifesta algun tipus de problemàtica.
- Documentació informativa i models de les proves:
- Està disposició de tot els professorat al web del Departament d’Ensenyament i del Consell d’Avaluació de Catalunya: proves 2015/17.